16 Şubat 2020 Pazar

ŞAMPİYONLAR

            Zeynep Hilal Adıgüzel 13.8.2003 yılında Tokat merkezde doğdum.  Mahperi Hatun  Teknik Anadolu Lisesinde 11. Sınıfa gidiyorum. Çok kiloluydumu. Arkadaşlarım benimle dalga geçiyordu. Bende   Spor yapmak için stadyuma gittim. Orada beni Kamuran hocam keşfetti ve bu sporla uğraşabileceğimi söyledi. Beni yönlendiren o oldu. Öğretmenim Mustafa Erol Karaca'nın sayesinde de bu spora olan güvenim gelişti. Öğretmenim; atamam, yapamam, kelimelerini kullanmanı istemiyorum. Atabilirim, yapabilirim, başarabilirim diyeceksin dedi. Ve başarılarıma çok çalışarak merdivenleri birer birer çıktım. Bir yıldır bu sporla ilgileniyorum. Kendimi tanıdım. Özgüvenim gelişti. İnsanoğlunun başaramayacağı hiç bir şey yok eğer çok çalışırsa. Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından düzenlenen Yıldızlar Salon Türkiye Şampiyonasında öğrencimiz Zeynep Hilal Adıgüzel kendinden büyüklerle girdiği gülle atma yarışmasında 11,18 m atışı Türkiye 3. sü oldum Vildan Kelek ablamın desteğini çok gördüm.
Annem babam beni hiç desteklememişti erkek sporu dediler. Ama benim başarılarımı görünce onlarda çok mutlu oldular şimdi benim en büyük destemcim oldular. Hayallerim çok büyük Türkiye birinciliğini, Avrupa ve oradanda dünya birinciliğini almak istiyorum. Bayrağımızı heryerde dalgalandırmak için elimden geleni yapıyorum ve çok çalışıyorum. "Dedi Zeynep Hilal Adıgüzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder