26 Aralık 2017 Salı

ŞÜKRİYE'nin KAĞNISI

Yolu sevgiden geçen bir ailede büyüyen eşimle,
Görücü usulüyle evlendim.
Çok sevmiştim onu çok, yersiz bir korku vardı içimde,
Benzemiyordu kimseye eşim, bizimkisi bir aşk hikayesiydi.
Sevgiyle dolu bir dünya çocuklarım  eşim ve ben .
10 yıl süren efsane bir hayat...
Bir gün beni karşısına alıp, senden çok güzel bir mezar istiyorum,
Bunu bana yaptırırmısın dedi.Son isteği bu oldu.
Ölüm bize yakışmazdı daha biz çok gençtik.
Hayallerimiz geleceğimiz vardı.

Durdu birden bire kocabaş ova bayır durdu.
Nazar mı değdi göklerden ne ? Dünyam yıkıldı.

Ama çocuklarım için güçlü olmalıydım.
Eşimin yerine geçip kaldığımız yerden devam ettim,
Menzile varmak için.

İki kapılı bir handa ,
Gidiyorum gündüz gece ,
Bilmiyorum ne haldeyim,
Gidiyorum gündüz gece.

Bir gün var mısın yok musun dedi Güngör ağabey,
Varım dedim,10 yıldır bu işin içindeyim.
Sanayide açan ilk çiçek benim.
Ondandır ONUR ödülüne layık görülüşüm.

Eşimin yadigarı oğlum kızım ve kayınvalidem hep birlikte yaşıyoruz.
Gücümü önce yaradandan sevdiklerimden ve kendimden alarak yürüyorum.
Hayat boşluk kabul etmiyor, korkularımla yüzleştim.
Korkularımdan korkmaz oldum.
Güçlü olmayı öğrendim,tek başına kalınca.
Ölüm bize en büyük nasihatmiş,
Aile bütünlüğünü bozmadan yola devam etmek en büyük isteğim.

Kimse ben yapamam demesin,
Ben yaptıysam başardıysam herkes yapar .
Dik duruşum,mücadeleye devam edişim hala sürmekte.
İmtahan dünyasında sınavlardan geçmek için,Yaradan'la olan bağımı koparmadan,
Sevgiyle ve sabırla geçtim buralardan.
Ondandır bugün burada oluşum,
Ondandır huzurda duruşum.
                           Dünya Köylüsü
                                Ayla Bağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder