30 Aralık 2017 Cumartesi

Anne sevgisi MUCİZE

Mahalle kültürüyle büyüdüm,ablalardan teyzelerden öğrendim iğne oyasını.
Hadi kızım aferim  benim kızıma, ben sana demedimmi sen başarırsın,
Babamın desteğiyle bildiğimi pekiştirerek kendime güvendim ve başarıyla yola devam ettim.
Eşimin ve babamın desteğiyle bugünlere geldim.
Yapamassın diye bir şey yok yapacaksın,yapanlar senden üstün mü ?
Sende yaparsın dediler bende yaptım.
İlk okul diplomalı iğne oyası profesorüyüm.

Birgün eve gelen bir telefonla dünyam yıkıldı, çocuklarım trafik kazası geçirmiş
İkisinide yoğun bakıma almışlar  bitkisel hayatta ümit vermiyor doktorlar.
Zaman geçmiyor ,her saniye bir asır gibi geliyor.
İnanmadım onlara,
Masaj yaptım ayaklarına ellerine ,
Benim oğlum ayağa kalkacak ve basketbolu çok seviyor basket oynayacak dedim
 Yaradana olan inancımı hiç bir zaman kaybetmedim.
Hadi oğlum sen yaparsın başarabilirsin dedim her gün kulağına onu çok sevdiğimi fısıldadım.
Çok şükür oğlum ayağa kalktı ve bugün üniversitede edebiyat öğretmenliği okuyor.
Aynı zamanda basketbol külübünde  basketbol oynuyor.
Cümlesinin evladını annelere babalara bağışlasın yaradan...
İmtahan dünyasında imtahanlar bitmiyor ,
Yine  bir gün bir telefon geldi.Van'da deprem oldu kızınız göçük altında merak etmeyin
En kısa zamanda kurtaracağız kızınızı.
65 tane gencecik ana kuzusu eğitim neferini kurtaramamışlar  enkaz altından
Sadece kızımı ve 9 arkadaşını kurtarabilmişler. Sevinsemmi üzülsemmi bilemedim.
Bu duyguyu yaşayan bilir anlatılmaz .
Hayat inişleriyle çıkışlarıyla sizi devamlı sınıyor,imtahana tabi tutuyor.
Acılar insanı daha dik yapıyor,acıyı yaşayıp yendikçe daha güçleniyorsun.

Pişmanlığım yok iyiki babamın kızı eşimin eşi olmuşum.
Sevgiyle ve kabullenerek herşeyin üstesinden gelebilirsin her şey bizim için.
Anı yaşamayı öğrendim,geçmişe takılıp kalmadım dersimi alıp önüme baktım.
Geçmişten günümüze,günümüzden geleceğe olan bu yaşantımızda ,
Mutlu olmayı başara bilmektir yaşamak.

Belirli makamlara gelen bilim insanlarının bilmesi gereken gerçeğe dikkat çekmek isterim.
Senden büyük Yaradan  var O ne derse o olur,KÜN FE YEKÜN
Anne sevgisiyle mucizeler yaratan rabbim binlerce kez şükürler olsun.
                           
                                      Dünya köylüsü        
                                    Ayla Özdemir Bağ
   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder