20 Şubat 2018 Salı

12.ANKARA KİTAP FUARI

           Nereden başlayacağımı bilemiyorum. Yeni keşifler yeni heyecanlar ve ilkler. Bu yolda yürürken hepsi benim için ilerde çok büyük bir tecrübeyle biriktirdiğim anılarımı biriktirmek ve hislerimi paylaşmak adına yazıya döktüğüm güzel duyguların İnşasında elbetteki çok büyük önem taşıyor bu yaşadıklarım.
           Büyük bir bir heyecanla sabahleyin erkenden yola koyulduk, yanımıza aldığımız azığımızla yolda bir mola verip bir köy kahvesinde çay eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Planlanan saatte 12. Ankara kitap fuarında yerimizi aldık. Hava çok güzel güneşli. İzmit'ten gelen oğlum bizi kapıda karşıladı çok özlemişim. Sarıldık ve koklaştık. Ankara bizim ikinci memmleketimiz.Dile kolay 10 yılımız burada geçti. Oğlum anne mahallemize gidip gezmek istiyorum dedi. İşimiz bitince doğru soluğu Etlik'te aldık. Sokaklarında parklarında ve lojmanların önünde anıları yad ettik. Nasılda geçmiş zaman her şey küçülmüş mü? yoksa benmi büyümüşüm dedi oğlum. Gözümüş yaşlı gönlümüz sevinçli anıları bir bir hatırladık. Şurası top oynadığımız yer, şurası piknik yaptığımız yer şurası bisiklet sürdüğümüz yer şurası uyuduğumuz yer deyip güldük ve resim çekip anı biriktirdik. Komşuları ziyarete gittik çok sevindiler bizi görünce. Gece yarılarına kadar sohbet muhabbet özlemişiz konuşmayı bir arada olmayı herkes halinden memnun. Kitap fuarı bahane dost ziyareti şahane. Duyanlara duymayanlara herkes kitap fuarına bizi yanlız bırakmamak adına oradaydı. Yanımızdaki yazar beyefendi maşallah maşallah çok güzel dostlarınız var ne güzel hiç yalnız kalmadınız dedi. İki gün boyunca kitap koklamak dost ziyareti gerçekleştirmek ve anı biriktirmek oldu karımız. Çok etkilendiğim bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
Oğlumun kitap alacağı yazarın standının önünde durduk. Hangisini alalım derken yazar  boynumdaki kartı gördü. Sizin bu fuarda göreviniz nedir dedi. Bende yazarım yarın imza günüm var dedim. "O da bende sizin kitabınızdan alabilirmiyim "dedi. Çok mutlu oldum. Hemen imzaladım ve verdim birde resim çekindim. Benim için çok önemliydi. Bir ilk yaşadım ve unutamayacağım anılarımın içine kaydettim. Yapılan işler eşle dostla güzel bizi yalnız bırakmayan herkese çok çok teşekkürler. Benim için bir ilk ti. Memleketimin dışında bir imza etkinliğine katılmak harikaydı.
            4 kasım imza gününün bir benzeri 12. Ankara kitap fuarında gerçekleşti. İlklere imza atmaya ve anı biriktirmeye devam.Emeği geçen herkese teşekkürler.Değerlerimize değer katan yüreği sevgiyle atan gönül gözü açık tüm dostlara selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder