29 Aralık 2018 Cumartesi

O HALDE SUS

Beni ne kadar tanıyorsun ki beni yargılamaya çalışıyorsun..
Acılarımı hissettin mi hiç?
Gözyaşlarımı gördün mü hiç
Allaha yalvarışlarımı fark ettin mi hiç?

Beni ne kadar tanıyorsun ki,?
Duydukların benim, kurguladıkların senin,
Gördüklerin bedenim, algıladıkların senin,
Gülüşler benim, yorumlar senin,
Acılar benim,uzaktan konuşmalar senin..

Beni ne kadar bilebilirsin ki ?
Beni bilen öylesine konuşmaz,
Bilmeyen de kendisi gibi bilir.
Görmek istemeyene de
anlatmaya Gerek kalmaz.

Beni ne kadar bilebilirsin ki ?
Anaşılmamanın darlığını,
Yokluğun varlığını,
Kırık kalbin sızısını,
ve yediğim darbelerin acısını
hiç hissettin mi?

o halde sus ve dinle..

beni ancak benden dinleyebilir,
ancak beni benimle yaşayarak bilebilirsin.

SERHAT YABANCI
Evlilik-İlişki Terapisti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder