11 Eylül 2018 Salı

HOŞGELDİNiZ

             Kişisel gelişim alanında uzman Bülent Gardiyanoğlu bugün Tokat'ta halkla buluştu.Gelişiyle güller açtıran kişisel gelişim uzmanı her ne kadar söze başlarken ben hiç bir şeyin uzmanı değilim desede sunumuyla ve anlatımlarıyla dalında bir numara olduğunu bizi bizle karşılaştırınca ve içimizdeki çocuğu uyandırınca anladım.Hayatın getirilerindeki keşmekeşliğin içine düştüğümüz bu kısır döngüsünde kendisini unutan insanoğluna kısa bir mola verdirerek bizleri içimizdeki ilahi güçle buluşturdu. Doğumdan ölüme Aşık Veysel'in dediği gibi "iki kapılı bir handa" geldik gidiyoruz. Yolun yarısını geçtik. Kimim ? Neyim?  Nereden geldim ? Nereye gidiyorum ?Görevim ve sorumluluklarım neler ? Beni yaradan ne için yaratmış ?gibi sorularla bizi yüzleştirdi ve kendimizi fark etmemizi sağladı.Her şeyin çözümü affetmek , bağışlamak, sevgi, hoşgörü ve huzurla başlıyor.
              Kendi hikayesinden örneklerle farkındalık adına bizlere misaller sundu. En çok dikkatimi çeken beylere ve babalara olan sözleriydi. Çocuklarınızı ve eşinizi sevin. "Ben eşime bu dünyadan bir kere gelip geçiyoruz. Başka şansımız yok. Ne yapmak istiyorsan hayalin ne ise onu söyle  gerçekleştirmen için sana elimden gelen yardımı yapmak istiyorum. Eğer yapmazsam ben kul hakkına girerim. Buda benim için en büyük günahtır " dedi. Çok güzel bir farkındalık örneğiydi. İnşallah birilerine dokuna bilmiştir. Bülent bey bu örneği verdikten sonra Allah'a bir kez daha şükrettim ve hamdettim. Eşimin hakkını ödeyemem. Bizlerin mutluluğu için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan bir baba olarak ona çok çok müteşekkirim. Bülent bey insanı motive eden konuşmalarıyla geleceğin dedelerini ve nine hatunlarını yüreklendirip içimizdeki ışığı yakan ve 1500 yıl önce dedelerimiz ve ninelerimiz  nasıl bizi inşa etmişlerse bizde 1500 yıl sonraki torunlarımızın dedesi ve ninesi olabiliriz dedi.Çok hoşuma gitti.Neden olmasın bilinç düzeyimizi arttırıp farkındalık yaratmak adına birbirimizdeki güzellikleri keşfedip bütünün hayrına yapmamız gerekenleri aşk ile yapmalıyız. Uzay çağının çocuklarını inşa ederken bizlerin arızalı yönlerini tedavi eden yeni nesile kulak vermeli ve bozulan, unutulan eskimiş köhne düşüncelerimizi temizleyip sandıktaki güzel el emeği göz nuru çehizimizi gün ışığına çıkartıp sergileme zamanıdır diye düşünüyorum. "Allah bizleri sevgiyle yarattı ve kendinden bizlere üfledi! Bir çok aleme üstün kıldı.Demek ki seviliyoruz! Allah bize şah damarımızdan daha yakın.Demek ki yalnız değiliz! Vesvesenin bizi en çok vurduğu yer bu iki nokta.Şimdi toparlanıp derin bir nefes alın, Allah'ım idrakimi, ilmimi çoğalt.üzerimde bana ait olmayan tüm ağırlıklardan sana sığınırım.Senin gücün her şeye yeter..." MUCİZE ŞİFA adlı kitabında böyle yazıyor Gardiyanoğlu.
              Öğretmen bir annenin ve babanın üç çocuğundan biri olan, evli ve iki kız çocuğu  babası olduğunu söyleyen 7 kitaba imza atan ve kendi gelişimini kısaca "eskiden çok arızalı bir insandım şimdi daha az arıza veriyorum "diye yorumlayan  Bülent hoca atalarımızdan  bize maddi değil manevi değerlerin miras kaldığını, geleceğe yön veren sevgi kuşağına köprü olan bu günün insanını domino taşına benzetip bir birimizi güzelliklerde etkilemeliyiz dedi.Salondaki herkesi sinerjisiyle etkileyen ve Tokat'a gelmekten çok mutlu olduğunu tekrar geldiğinde stadyumda halkla buluşmak istediğini söyledi. Bizlerde onu tanımaktan onur duyduk ve çok çok mutlu olduk.iyiki varsınız . Bu güzelliğe vesile olan Zübeyde Hanım Ana Okulu Müdürü Alev Özdilek öğretmenime ve İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ,Tokat Belediyesi Kültür Md. Kent konseyine  çok çok teşekkürler. Nice güzelliklerde buluşmak dileğiyle ... sevgiyle kalın.
Dünya köylüsü
      Ayla Bağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder