17 Mayıs 2016 Salı

ÇEKİRDEKTEN GELEN BAŞARI

            Okuma şansı verilmemiş ama çalışma sektörüne çocuk yaşta  babasının iş yerinde çalışmaya başlayıp hayatın içinden yoğrularak gelen çeşitli işlerde de çalıştıktan sonra en son  eşiyle birlikte karar verip çanta sektöründe yol alan "Bir tatlı huzur almaya geldik Tokattan "  diyen  gençlerin hikayesini dinleyelim.
             1986 yılında Bayrampaşa da dünyaya gelen Melike hanım ilk okuldan sonra okumamış.  "Babam çok otoriterdi.Ailemden bir şey istediğimde ,babam okusaydın okudun mu da onu istiyorsun derdi .Bende ikinciye bir şey söylemezdim.İşten eve evden işe gidip gelirdim .Eşim kiracımızdı. O da deri ve çanta sektöründe çalışıyordu.Severek evlendik.iki çocuğum var .Oğlumu ilk okula yazdırdığım gün ilk okul mezunuyum demeye utandım. Ozamana kadar bendeki bu eksikliğin farkına varmamıştım.Ve o gün okumaya karar verdim .ikinci oğlum olduktan sonra kendime olan güvenim daha çok gelişti.Daha sosyal olmaya başladım.Oğlum kreşe gidiyor.Çocuklarım için geldik buraya.Onların eğitimi ve geleceği için elimizden geleni yapıyoruz .İstanbul çok stresli bir memleket .Senden en değerli olan şeyi zamanını çok çalıyor. İstanbuldan maddi beklentilerimizi karşıladık evimiz arabamız oldu,ama maneviyat eksikti.Bu yüzden küçük yerde zaman bize kalır diye düşündük ve huzur için buraya geldik.iki yıldır Tokattayız ,11 yıllık evliyim,eşimle beraber omuz omuza yürüyoruz.Önce yapacağımız işi hayal ettik kafamızda tasarladık ölçtük biçtik ve yola koyulduk. Bizi bu işte durdurmak isteyenler yapamazsınız batarsınız ne gereği var ,burda bu iş gitmez diyenler oldu ama biz hiç birisine kulak asmadık.Bildiğimiz işi yapmaya karar verdik.Şimdi çok çok memnunuz yaptığımız işten.Çünkü hayallerimizin üstünde  gerçekleşti herşey.Hayallerim küçüktü ama büyüdük.Çok çalıştık çok özveride bulunduk.Eşim işini çok seviyor bende ona manevi destek oluyorum. Elimden geldiğincede işte de destek olmaya çalışıyorum.Bu işi çekirdekten yetiştiğimiz için bilerek ve severek yapıyoruz.Bu da bize kaliteyi getirdi .Biz ürettiğimizin arkasındayız.İşin içindeyken gelişiyorsun,sürekli kendimizi geliştirdik.İnsan isterse yapamayacağı hiç bir şey yok yeter ki istesin.Buraya geliş sebebimiz ailemle vakit geçirmekti fakat işlerin yoğunluğundan şu ana kadar buna pek fırsat bulamadık çok çalışıyoruz.Hayalim hep beraber tatile gitmek,gezmek. Çocukluğumu ve ailemi özlüyorum.Hayat çok güzel eşimi çok seviyorum onunla evlendiğim için kendimi çok şanslı görüyorum ."diyor Melike Kaçar hanım.
              Genç çiftlerin birbirlerine olan güvenleri ve destekleriyle beraber çıktıkları  bu yolda Allah yollarını açık etsin.Başarının sırrı ,sevgiyle ve bilgiyle çalışmakla oluyor .kendinize olan güveninizi asla kaybetmeyin.kendi kararlarınızı kendiniz verin,Fırsatları iyi değerlendirip geleceye yol alın.sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder