5 Kasım 2015 Perşembe

"TESADÜF"

            Dünya küçük dağ dağa kavuşmaz ama insan insana ummadığın anda kavuşur.Bugün sanki yazdan kalma bir gün eskiler buna pastırma sıcakları derler .herkes sokaklarda bizde eşimle beraber şöyle bir gezelim dedik .Tokatın taşlı yollarında.Tam sivri tekkenin orda, kelebek mobilyanın önünde yıllar önce eğitim merkezinde yanyana lojmanda oturduğumuz arkadaşımızla karşılaştık, olmadık yerde olmadık zamanda .O da aklından geçirmiş arasam da görüşsek  diye,üniversiteye konferans vermeye gelmiş,tesadüfün bu kadarı şaşkınlığımız geçtikten sonra taşhana bir çay içmeye geçtik.sohbet muhabbet özlemişiz hocamın kahkahasını.dünya köy oldu diyorumda inanmıyorlar,tesadüfün böylesine ne denir bilmiyorum.
          Yıllar önceydi Antalya'ya tatile gidecektik oğlum gelmek istemedi bende oğlum arkadaşın var onunla buluşur gezzersin dedim.oğlumda anne onun telefonu yok yolda görsem tanımam beşyıl oldu görmüyorum dedi.Antalya'ya geleli üç gün olmuştu oğlum anne ben çarşıya gidiyorum gezmeye dedi bende belki arkadaşınla karşılaşırsın oğlum dedim ve gülerek uğurladım.Akşam eve döndüğünde çok sevinçli  ve mutlu bir şekilde içeri girdi .Anne bugün tam otobüsten indim ne yöne gideceğime kararvermek için sağa sola bakındığımda tam karşımda arkadaşımı gördüm  hiç değişmemiş ve akşama kadar onunlaydım yarında sözleştik yine buluşacağız dedi.koskoca Antalya'da arkadaşına yolda raslamasının sırrı neydi.
        Bunun gibi tesadüflerin örneği çok var .yıl 1994 kız kardeşim Ankara'ya iş müracatında bulunacak fakat gidip dönmesi imkansız bir gün kalması gerekiyor bizimde tanıdığımız arkadaşımız var ona söyleyeceyiz sizde kalabilirmi diye.kız kardeşim koskoca beş milyonluk Ankara'da Kızılay'da karşıdan karşıya geçerken kırmızı ışıkta duran arkadaşımızın arabasının önünden geçiyor tesadüfen .(Türk filimlerinde olanları kınamayın  sizinde başınıza gelebilir.)onlarda onu tanıyor ve sesleniyor arabadan el kol hareketi derken ve uygun bir yerde durup kız kardeşimi alıp evlerinde  misafir ediyorlar.sonrada  bizi arıyorlar biz kiminleyiz haberiniz  varmı diye.ey güzel Allahım sen ne büyüksün.
        Örnekleri çoğaltmak mümkün bunun gibi olaylar herkesin başına gelmiştir işin ilginç tarafı milyonda bir ihtimal olan bu olasılıkların tesadüfen gerçekleşmesine ben mucize diyorum .yeterki sen yürekten iste seni duyan biri var.
       
           
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder