6 Kasım 2015 Cuma

"ŞOFÖR"

              Bugün haberlerde bir otobüs şöförünün kalp krizi geçiren bir yolcuyu hastaneye yetiştirme çabasını izlerken söylediği söz çok dikkatimi çekti "kendi ailem gibi düşündüm" ve oyüzden elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışması empati duygusunun ne kadar gelişmiş olduğunu gösteriyor.
               Keşke herkes işini yaparken birisine bir söz söylerken karşısındakinin yerine kendisini koysa"Sana yapılmasını istemediğin bir hareketi başkasına yapma "der atalarımız .Bende "sana yapılan hareket çok hoşuna gittiyse sende başkasına yap"diyorum.empati duygumuz ancak böyle gelişir.Hep bana hep bana insan kendisini bir şey zanneder ,bir sana bir bana yani al gülüm ver gülüm bir görev gibi ,ama en güzeli ihtiyacı olana karşılıksız yardım edebilmekte,bunu başarabilene ne mutlu.Teşekkürler şöför kardeş bize karşılıksız iş yapmayı ,unutulan değerlerimizi bize tekrar yaşayarak gündeme getirdiğin  ve hatırlattığın için çok teşekkürler.
           Halen insanlık ölmemiş,yaşadığımız bu dünyada kimden ne öğreneceğimizi bize zaman gösteriyor."Dünya üzerinde insanlar bir direktir.bu direkler üstünde sevgiye ait bir not vardır."şoför kardeşin üzerinden okuduğumuz bu not bize insanlığımızı hatırlattı." Bir insanı öldüren tüm insanlığı öldürmüş gibidir.bir insanı kurtaran yaşatan tüm insanlığı kurtarmış gibidir."ayetini bana hatırlattı.Tekrar tekrar teşekkürler,gösterdiğin çaba ve gayret için...Bugün yaptıklarınla yarınlara umut olduğun için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder