8 Ekim 2018 Pazartesi

DEĞER KATMAK

Benim en büyük amacım
Kendi sorumluluğumu bilerek ve üstlenerek yapmak istediğimin hayalini gerçekleştirmek özgür bir birey olabilmektir..
Ben de varım, önemliyim değerliyim DİYEBİLMEKTİR hayata karşı.yani bu yolculukta kendimi keşfetmek.Hayatımı anlamlı kılmak.

İkinci amacım ise sevdiklerimin kendi yaşam sorumluluklarını sevinçle üstlenmeleri için onlara feyz kaynağı olup İLHAM vermektir..Onlara rol model olup ve başka rol model örnekleri sunarak içlerindeki var olan potansiyeli açığa çıkarmak o ateşi kibrit misali tutuşturmak.
Ben de varım, ben de önemliyim ben farklıyım bende yapabilirim DEMELERİNİ sağlamak ve kendilerine giden yolları anlamlandırmak.

BUNU herkes Böyle karşılıksız yaparsa
Birbirimize BAĞIMLI olmadan gerçekten gönülden bağlanmış oluruz..

Birbirine BAĞIMLI köle ve sahip ilişkiler yerine
Birbirinden ÖZGÜR gönüllü birliktelik, ve sevgi dolu ilişkiler kendiliğinden oluşur...!
Kimse üzülmez,kendisini zorunlu hissetmez, her şeyi severek yapar.Tecrübelerden faydalanır ve kendi tecrübelerini geliştirirsen, Kapı kapıyı açar...

Böylece şairin O büyük hayali gerçekleşir..

''Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür..
Ve bir orman gibi kardeşçesine''
Güzelliklerin temeli cennet vatanımızın üzerinde kök salar ve yeşerir tüm dünyaya ışık olur düşüncelerimiz davranışlarımız...
Dünya Köylüsü
   Ayla Bağ

" Kendime" söz ! verdim.
Güçlü olacağıma kendimi üzmeyeceğime ve akıl huzurumu hiçbir şeyin bozmasına izin vermeyeceğime ; Karşılaştığım insanlarla güzellik sağlık, mutluluk ve bolluk konuşacağıma; Arkadaşlarıma onlarda özel bir şey olduğunu hissettireceğime ve değerli olduklarını bilmelerini sağlayacağıma; Her olayın aydınlık yanını göreceğime ve ışığı gören olacağıma; Hep en iyiyi düşüneceğime, en iyi için çalışacağıma ve en iyinin geçekleşmesi için çabalayacağıma; Başkalarının başarılarına da kendi başarıma sevindiğim kadar sevineceğime; Geçmişte olan hataları unutacağıma ve gelecekteki başarıları görmeye odaklanacağıma, Her zaman neşeli bir yüz ifadesi taşımaya çalışacağıma ve karşılaştığım her canlıya bir gülümseme sunacağıma; Kendimi geliştirmek için çok zaman ayıracağımdan, başkalarını eleştirmeye zamanımın  kalmayacağına yapıcı yönde fikir sunacağıma; Endişelenmeyecek kadar geniş, kızmayacak kadar asil, korkmayacak kadar cesur ve sorunların varoluşuna izin verebilecek çözümünün var olduğunu bilecek kadar mutlu olacağıma söz veriyorum....var olanı paylaşmaya söz veriyorum.🕊🕊ve çareSİZsiniz diyorum...
Dünya Köylüsü
    Ayla Bağ
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder